• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Levering

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Wij hanteren verschillende tarieven afhankelijk van waar je woonachtig bent
- Verzendkosten binnen Nederland €5,00 per bestelling (gratis verzending vanaf €75,00)
- Verzendkosten buiten Nederland op aanvraag. Neem hiervoor contact op met de klantenservice

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij streven ernaar bestellingen op dezelfde dag te verwerken op werkdagen. Hierdoor is het mogelijk dat een bestelling binnen 24 uur bij jou op de deurmat ligt. Plaats je een bestelling in het weekend, dan duurt het helaas wat langer voordat je jouw bestelling kunt verwachten.

Wij hanteren de volgende richtlijnen:
- Wanneer je op werkdagen voor 12:00 bestelt, wordt jouw pakketje nog op dezelfde dag verzonden
- Wanneer je in het weekend bestelt of op vrijdag na 12:00, wordt jouw pakketje op maandag verzonden

Wanneer je een bestelling plaatst op vrijdag, kan het voorkomen dat jouw pakketje op maandag wordt geleverd.

Helaas zijn wij afhankelijk van andere partijen. Bovenstaande levertijden zijn daarom een indicatie. 

Bezorgen op een ander afleveradres
Weet je op voorhand dat je niet thuis bent om het pakketje in ontvangst te nemen of doe je een bestelling cadeau? Dan kun je ervoor kiezen om de bestelling op een ander adres dan het factuuradres te laten bezorgen. Dit kun je aangeven wanneer je jouw bestelling gaat afronden. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Bestellingen die geplaatst zijn kunnen wij helaas niet annuleren, omdat deze automatisch in onze systemen verwerkt worden. Nadat je de bestelling hebt ontvangen, kun je deze uiteraard retourneren.

Is jouw levering vertraagd?
Wanneer het leveren van jouw bestelling vertraagd is nemen wij binnen 3 werkdagen contact met je op.

Is jouw bestelling onverhoopt toch niet compleet?
Het kan voorkomen dat een artikel onverhoopt niet leverbaar is, waardoor jouw bestelling niet compleet is. Hier berichten wij je binnen 3 werkdagen over. Wij monitoren met alle liefde en zorg constant ons online assortiment. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van een bestelling blijkt dat een artikel niet meer voorradig is. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel binnen 8 dagen teruggestort. 

Klopt jou bestelling niet of is deze foutief geleverd?
Mocht jouw geleverde bestelling niet kloppen met hetgeen dat jij hebt besteld via de webshop, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar via [email protected] Wij streven ernaar om vragen binnen twee werkdagen te beantwoorden.