• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Langere levertijd

Momenteel wordt zowel onze mailbox als onze social media kanalen overspoelt met vragen over de levertijd van bestellingen. Uiteraard begrijpen wij dat je ontzettend blij bent na het plaatsen van je bestelling en dat je deze zo snel mogelijk wilt ontvangen. Wij herkennen dit gevoel ;)

Helaas verkeren we momenteel allemaal in een ongekend moeilijke situatie en heeft dit niet alleen impact op het dagelijks leven, maar ook op bedrijfsprocessen. 

Omdat wij helaas veel boze berichten en reacties krijgen, willen wij jullie middels deze pagina op de hoogte brengen van de huidige situatie. Ook voor ons én onze medewerkers in het magazijn is deze verre van ideaal. Ook zij zouden graag hun werk op de 'normale' manier willen uitvoeren en na een lange werkdag naar huis willen gaan met een voldaan gevoel. Momenteel draaien zij overuren om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden en te verwerken. Wij roepen iedereen op om in deze, al vervelende tijd, positief te blijven en lief te zijn voor elkaar :) #daslief

Op jullie meest gestelde vragen hebben wij hieronder antwoord gegeven. Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Stuur dan gerust een e-mail naar [email protected]  

Waarom is de levertijd langer dan normaal?

Vanwege de huidige situatie rondom het Coronavirus bestellen steeds meer klanten online. Logisch. Vanuit de overheid wordt heel Nederland opgeroepen om zoveel mogelijk thuis te blijven. Hierdoor is het aantal bestellingen enorm toegenomen en draait ons magazijn overuren. 

Daarnaast zijn er in mei meerdere feestdagen geweest die op een doordeweekse dag vielen. Op feestdagen is ons hoofdkantoor én ons magazijn gesloten. 

Daarbij komt kijken dat de huidige sale collectie een enorme hit is én dat er ontzettend positief wordt gereageerd op onze nieuwe collectie. 

Om de veiligheid en gezondheid van onze collega's te waarborgen, werken zij volgens de nieuwe richtlijnen. Zij dienen 1,5 meter afstand te houden van elkaar én vaak hun handen te desinfecteren. Dit heeft invloed op de snelheid van werken. 

Bovenstaande factoren zorgen op dit moment voor een langere levertijd. 

Wat is de huidige levertijd?
Helaas kunnen wij op dit moment geen specifieke levertijd noemen, maar vragen je om rekening te houden met een vertraging van 4/5 werkdagen. Onze collega's in het magazijn werken ontzettend hard om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken én te verzenden. Écht waar.

Zodra je pakket is verwerkt ontvang je hierover een e-mail. Wanneer je pakket is gescand door onze vervoerder DHL ontvang je een e-mail met een track & trace code. Met deze code kun je jouw pakket eenvoudig volgen. 

Hoe weet ik wanneer mijn pakket wordt geleverd?
Zodra jouw bestelling is verwerkt ontvang je een e-mail hierover. In de meeste gevallen wordt jouw pakket diezelfde dag nog opgehaald door onze vervoerder DHL. Zodra zij de verzendsticker hebben gescand ontvang je een e-mail van DHL met een track & trace code. 

Is de klantenservice bereikbaar?
Ook op onze afdeling klantenservice is het momenteel enorm druk. Zij doen hun uiterste best om alle e-mails zo snel mogelijk te beantwoorden. Helaas duurt ook dit iets langer dan dat je van ons gewend bent.

Ik heb artikelen geretourneerd, maar mijn geld nog niet ontvangen. Wanneer kan ik dit verwachten?
Zoals op onze website als op het retourformulier staat aangegeven dat wij de retourzending binnen 14 dagen na ontvangst verwerken. Normaliter streven wij er altijd naar om dit sneller te doen. Wij begrijpen namelijk dat het fijn is als je het geld snel terug kunt verwachten op je rekening. Vaak lukt het ook om retourzendingen snel te verwerken en het bedrag terug te sroten. 

Helaas is het ook op onze afdeling Retouren momenteel erg druk. Zoals je kunt begrijpen komen er bij extra veel bestellingen ook extra veel retourzendingen kijken. Onze collega's die op deze afdeling werken proberen alle retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken en het bedrag terug te storten. Momenteel duurt ook dit iets langer dan dat je van ons gewend bent. 

Zodra je retourzending is verwerkt en het bedrag is teruggestort, ontvang je hier een e-mail over. Je kunt de terugstorting eenvoudig herkennen in je rekeningoverzicht door te zoeken naar 'Terugstorting G-maxx' in combinatie met jouw ordernummer welke altijd begint met ORD0. 

Wij vragen je vriendelijk om hier rekening mee te houden. 

Tot slot...
Willen wij jou ontzettend veel plezier wensen met de bestelde items. Bedankt voor je geduld én we hopen je snel weer terug te zien op de webshop! Take care, stay inside and stay safe :)