• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Een bestelling kun je eenvoudig plaatsen door naar het gewenste artikel te gaan. Hierna krijg je de mogelijkheid om een kleur én een maat te selecteren. De gewenste artikelen kun je hierna terugvinden in jouw winkelmandje. Vanuit hier kun je jouw bestelling betalen.

Heb ik een account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen?
Nee, een account is hiervoor geen vereiste. Wij raden echter wel aan om een account aan te maken. Zo kun je eenvoudig je bestellingen terug zien en wordt je sneller door het bestelproces geleid.

Ik heb een kortingscode. Hoe kan ik deze verzilveren?
Wanneer je jouw bestelling afrond kun je jouw kortingscode invoeren en verzilveren. Indien het kortingsbedrag en het factuurbedrag niet overeenkomen dien je het openstaande bedrag via de gewenste betaalmethode te voldoen. Werkt de kortingscode niet, maar is deze nog wel geldig conform de voorwaarden? Neem dan contact met ons op via [email protected]

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Bestellingen die geplaatst zijn kunnen wij helaas niet annuleren, omdat deze automatisch in onze systemen verwerkt worden. Nadat je de bestelling hebt ontvangen, kun je deze uiteraard retourneren.

Een artikel die ik graag wil bestellen is niet meer op voorraad, komt dit artikel nog terug?
Als een artikel niet op de webshop staat, is deze (tijdelijk) niet op voorraad en daarom niet te bestellen. Dit geldt idem voor artikelen die (tijdelijk) niet op de webshop staan in een bepaalde kleur of maat. Of deze artikelen nog op voorraad komen, kunnen wij op voorhand helaas niet beloven. Uiteraard kun je altijd later nog eens kijken op de webshop of het artikel weer voorradig is.